فرصت طولانی اعمال نفوذ با استفاده از محتوا-قسمت سوم
نوشته شده توسط : علی پور

SEMRush
SEMRush پیاده سازی گردیده تا برای آنهایی که با ابزار شناخت ندارند، طراحی سایت در مشهد بررسی درست رقبا را سهل وآسان خیس نماید و موقعیتهایی را با اتصال به جستجوی داده به مشتریان عرضه خواهد کرد. در‌این نمونه ما از این ابزار جهت نمود بیشتر لغات کلیدی وقت گیر مرتبط با آن شرایط مبتنی بر سوالهایی که بالا تیتر شد که ممکن میباشد برای این زوج پیش بیاید، استعمال خوا‌هیم کرد.
برای پر‌نور ساختن لغات کلیدی متعلق به وضعیت او‌لین پرسش خویش را در جایی مشابه به آنچه در تصویر زیر اکران داده گردیده است، نوشتیم:

و در غایت یکی که آرم دهنده ی تعداد اصلاحات متعلق به پرسش ما بود را نشانه بخشید، بنابراین:

همان گونه که می‌بینید، این ابزار داده ها خیلی متعددی از بینش محتوا را در دست ما قرار می‌دهد تا بدین ترتیب این قابلیت برای ما مهیا باشد که راجع به قضیه این خیلی اصلی به صورت پیوسته و فارغ از به عمل بردن موضوعات همسان، مبادرت به تایپ کردن کنیم.
هر مورد از این لغات میتوانند به طور عمیق خیس توسط ی کلیک روی هرکدام از آن ها آیتم تجزیه و بررسی قرار بگیرند. آن ها همینطور یک لیست مازاد از هرمورد از کلمه ها متعلق به آنان نیز ساخت و ساز می نمایند.

Soolve
مرحله ی آنگاه به کارگیری از این ابزار به شدت نادر قیمت برای جستجو داده هایی میباشد که استفاده کننده به جستجوی آنان پرداخته میباشد. این ابزار به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که اصطلاحات معمول کاوش را از سایتهایی مثل YouTube، Yahoo، Bing، Answers.com و Wikipedia عده فرمایید.
سود چیزی مشابه به آنچه در تصویر ذیل اکران داده شد‌ه‌است؛ است. ممکن میباشد که خیلی ظواهر خیر نداشته باشد اما در وقت شما صرفه جویی کرده و این قابلیت را به شما می‌دهد که نتیجه ها را در یک فولدر CSV ذخیره و دانلود فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: